• Lai iegādātos sēklas tiešsaistē, jums ir jāreģistrējas vietnē vai jāpērk kā viesim. Lai reģistrētos, noklikšķiniet uz "Reģistrēties", bet, lai iegādātos kā viesis, jums katru reizi būs jāaizpilda kontaktforma.
  • Pēc pieteikšanās jums būs jānorāda: vārds, uzvārds vai uzņēmuma nosaukums, koda numurs, PVN kods, piegādes adrese, piegādes laiks, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
  • Lai iegādātos - noklikšķiniet uz produkta, izvēlieties vēlamo daudzumu un noklikšķiniet uz - "Pievienot grozam"; Noklikšķiniet uz groza, un jūs varēsiet redzēt visus izvēlētos produktus un palielināt daudzumu vai izdzēst produktu no groza. Produktu cenas ir norādītas ar PVN;
  • Pieejami šādi piegādes veidi: kurjerpasts, Lietuvas pasts vai saņemšana mūsu veikalā;
  • Tālāk jūs varat izvēlēties maksājuma veidu: skaidrā naudā, ar bankas pārskaitījumu vai PayPal;
  • Pēc pasūtījuma apstiprināšanas redzēsiet informāciju, kas nepieciešama maksājuma pārskaitījuma veikšanai. Pasūtījumi tiek apstrādāti uzreiz pēc apstiprināšanas;
  • Pēc pasūtījuma apstiprināšanas jūs saņemsiet e-pastu ar pilnu informāciju par pasūtījumu. Lūdzu, saglabājiet šo e-pasta vēstuli līdz pasūtījuma pabeigšanai (ja nesaņemat apstiprinājuma e-pastu, lūdzu, zvaniet mums pa tālruni +370 640 79 231);
  • Pēc pasūtījuma apstiprināšanas preces tiks nosūtītas 5 darba dienu laikā;

 

 

Preču atgriešana:


Jūs varat iesniegt pieprasījumu/sūdzību par tiešsaistes veikalā iegādātu produktu vai pakalpojumu, aizpildot pieprasījuma veidlapu EGS platformā https://ec.europa.eu/odr/. Aizpildot pieprasījuma/sūdzības veidlapu, ir jānorāda šāda e-pasta adrese - seklos@nojus.lt.

 

 


Atmaksa tiks izmaksāta 5 dienu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.